Vai direttamente al contenuto

SBS

Sardinia Bibliographic Services

Sardinia Bibliographic Services
     
  
Forgotten your password?
Subscribe now!

Ancu ti currat sa giustizia



Ancu ti currat sa giustizia - Paolo Matta, Paolo De Magistris, R&DT (2006)

Il libro è una raccolta di espressioni, di detti, realizzata con l´aiuto della memoria, propria e di generosi collaboratori che le ha ricavate dalla consuetudine del parlare (e pensare) dialettale.

Author/s Paolo Matta
Paolo De Magistris
Illustrator/s Franco Putzolu
Publisher R&DT
Edition Capoterra, December 2006
Pages 240 (illustrated)
Genre Non-fiction
Format Paper 
Price € 25,00
Introduction Paolo Matta
Paolo De Magistris
Release language Italian

  Further details

The work

Il libro è una raccolta di espressioni, di detti, realizzata con l´aiuto della memoria, propria e di generosi collaboratori che le ha ricavate dalla consuetudine del parlare (e pensare) dialettale. Perché questo libro? Perché esse siano salvaguardate in quel che esse sono, nell´uso per cui furono elaborate, nell´ambito culturale di cui furono manifestazione. E il primo utile mezzo di questa salvaguardia non può essere che la conoscenza per recuperarle all´uso normale e tenerle, con l´uso, vive e vivaci.



Pàulu De Magistris (1925 - 1998) est stètiu sìndigu de Casteddu e scridori. Pàulu Matta (1954) est giorronalista e spertu de su connotu casteddayu prus sintzillu.



Dònnia pàgina est spartzia in cuatru partis: sa manera de nai in casteddayu, sa traduztioni in italianu, su sentidu de s´espressada e sa stòria ki nc´est a palas.
Cumentzendi cun ´a arrogus e a mussius´, sighendi cun ´dda ses circhendi a fustigheddu´ po acabai cun ´zurpu limpiu´, in custas pàginas nc´est totu su connotu linguìstigu casteddayu.
Un´obra bellixedda meda, ki ndi bessit prus arrica gràtzias a is illustratzionis de Francu Putzolu.

 
Top of page   Stampa Print this page   Condividi Share
Sardinia Bibliographic Services
 
  The work